Leila, Amanda,Klara,emma-stina = Myskväll ;)

Hejsab bloggen !!!:D
Hur äre me er då ? ,  de är bra me mej,  (:
Imorse skulle jag vakna vid sex, men ja snooza
hela tiden , tills kl sju, sen gick jag upp, hade ganska
bråttom , så ja sminkade mej snabbt och åt en halv
macka, sen vid halv åtta kom amanda till mig, så skjussade
pappa oss till emma-stina, sen gick vi till skolan tillsammans(:
första lektionen hade vi engelska - tror jag?  så skulle vi
berätta om oss själva, hihi^^ sen hade vi svenska, PROV!!
men en saj va bra, att vi hade KERSTIN ;D , hon e så jävla
sköön, den sköönaste läraren på skolan säger ja bara ;)
ja tyckte väll att de gick ganska bra:)  sen hade vi några
aktiviteter, :), ska iväg och fixa mej nu, sen ska ja ha myskväll
me mina tjejer ;) vi hörs ganska sent ikvääll , vi hörs,
bildern kanske också kommer ikväll ;)  hare bra


// Leila

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0