Nicole IMORGON!!!:D:D:D

hejsan bloggeeen :D
imorse vaknade jag kl tio , gick och åt
frukost, sen satte jag mig vid datorn,
sen vid 1 ungefär, mötte jag bea,
vi gick ner på stan, ja köpte ett halsband
till min mamma, ett par leggins till mig,
ett linne och sen kommer jag inte ihåg mer :p
jaja vi gick förbi flygis där ja tog ut 500 kr,
och sen gick vi hem till mig och lämnade
våra saker, vi skulle draoch köpa godis och så
typ på coop trorja? kommer inte riktigt ihåg
men vi orkade inte gå dit, så vi drog till flygis
och köpte tre chipspåsar xp, sen gick vi runt,
vi messade me jossi, så hon kom ut och va
me oss :DDD sen gick vi till lekparken,
där hände de massor, menmen, sånt e livet..
sen efter gick jag , bea , jossi och pride runt
och snacka och sånt, sen gick vi hem till mig
för bea skulle hämta sin tröja hon köpte,
nu får ni lite bilder , så hörs vi imorgon ;)
 



de va allt för mig idag, JAG LÄNGTAR VERKLIGEN TILLS IMORGON!!!
JAG SKA TRÄFFA NICOLE DÅ!! vi hörs imorgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0