Räävsteen!

Hejsan alla  glada/sura  :)
förlåt för att jag inte bloggade på fredagen
när jag kom hem,som bea sa man tappar
blogglusten ibland, och just nu vill man blogga
hur mycket som helst. menmen..
vad gör ni då? själv sitter man och
ska göra "läxan" i so vi ska typ svara på
8 frågor eller något sånt;p jo de va jätte u
kul på rävsten  vi gjorde massor , vi grillade
snackade, gick på spökrunda, kollade på film
och massor massor mer ! :) jo imorse vaknade
jag ungefär klockan halv sex, men gick upp
ur sängen klockan sex , ja gick upp fixade mig
och sen åt jag lite, duschade, och vid kvart i
åtta skjussade pappa mig till skolan (a)
vi hade blandade lektioner ,  jag hamnade i
den nästbästa gruppen i engelska (aaaaaaaaaaaaaaaa )
de bra på tyskan också :DDDD, nej men nu ska
jag jobba lite, men vi hörs ikväll (kanske) 
hare bra ;) 

// Leila (y)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0