shuleluuu o sry..

Shuleluuuuuuu alla !!! :D:D:D:D
hur äre me er då ?  de är suuuper med
mig:DDDD just nu sitter jag och lyssnar på
musik, den låten jag lyssnar på är bra men ganska
sorlig :/ 
nu ska jag ta och berätta lite om min dag:)
jag vaknade ungefär vid halv tio, gick upp
åt frukost sminkade mig, satte mig lite vid
datorn, sen vid två gick ja till kvisthamraskooan
för att träffa nicole och julia^^ vi träffade klara (y)
sen skulle vi dra till roslagsskolan men vi
ville inte, så vi drog till flygis och köpte lite
saker (a) sen gick vi runt och snackade
ganska myckeeee :))) och när jag kom
hem ringde jag amanda, för vi skulle
bestämma för imorgon, vi ska köpa
massor saker till räävsten , vi ska vara där
i tre dagar :) fyfaaaaan vad naaaajjs ;)
morgondagens planer :
-Upp och fixa sej
-dra till amanda klockan 12
-va me amanda,
-gå och handla
-snacka
- m.m

Men vi höörs imorgon, ska gló på film, nås på mobilen ;)


// en glaad  Leila (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0